السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة



السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

التحية الطيبة لكل اعضاء وزوار المدونه الكرام



ورد الى ان الشخص بدون ذكر اسماء ،، فى تراكر عرب سين ،، بيتهمنى انا بسرق الدبلجات وملفات من عنده

وتحديدا فيلم حمى الجليد

Frozen Fever 2015


بيقول ان الدبلجه دى بتعته وانا سرقتها من عندهم وعدلت الدبلجه لتكون 5.1 وان هوا رافع الفيلم 2.0 على شان يعملى فخ

وبيتباها ان انا وقعت فى الفخ دا. بس انا اللى علمت عليك تانى

انا مش هتكلم عن نفسى الحكم لكم يا متابعى المدونه

ثانيا انت تطلع مين على شان تقول عليا انا كده ولا عاوز تشهر نفسك على حسابى

وانت مين على شان انا اسرق منك دبلجه ولا ملف حتى العضويه بتعتى معروفه هناك ولو انا بدون ملفاتك هتقدر تعرف

الحمد لله اى حاجه مش عندى بشتريها

عندى دبلجات اصليه وكمان الدبلجات المتعدله على النسخ البلو راى انت نفسك هتموت عليه

انا هحط صور النسخه بالعربى بس مش ليك علشان اثبت للشباب هنا ان اى ملف مرفوع ليهم هو نتاج مجهود جبار ونسخ مدفوعه

 






 

دمتم بود اخوكم إبراهيم أبو الدهب

هناك 12 تعليقًا:

  1. يا ريس لا تهتم انته تعرف نفسك وهم يعرفون انفسهم وانت لك تاريخ قديم وكل اعمالك اصلية اما عن طريق الشراء او عن طريق المساعدة من احد الاصدقاء ومجهودك رائع فلا تحتاج شهادة احد او تبرر لشخص تحياتي لك

    ردحذف
    الردود
    1. شكرًا يا حاج ،، وانت مسيطنا فى الصفحه والمدونه ،، وان شاء الله ديما سباقين

      حذف
  2. شُكراً جزيلاً لك بعمق
    ونحن واثقين تمام الثقة فيك وأنت من أفضل المنتجين لأفلام ديزني وبالصوت الأصلي
    أتمنى أن تستمر قُدماً وأن لا تلتفت للخلف لأن هُناك من يُريد إحباط من هم أفضل منه
    وأتمنى أيضاً أن تستمر برفع الأفلام المُدبلجة للعامية المصرية فهي بدأت بالإنقراض
    ومجهوداتك تُشكر عليها وكلمة شُكر لا توفي حقك أيها البطل
    مُترقب لكل جديد لك دوماً
    وفقك الله

    ردحذف
    الردود
    1. العفو منكم ،، والشكر كل الشكر لردك الجميل ،، ولازم تكون متاكد ان ردّك ده دعم ووسام اعتز بيه ديما ان شاء الله ،، وربنا يجعلنا عند حسن الظن ديما ان شاء الله

      حذف
  3. لا تحتاج لتبرير اي شي لهم لان الحقيقه واضحه وضوح الشمس
    شكرا لكم

    ردحذف
    الردود
    1. العفو منك اختى الكريمه ،، وأسعدنا ردّك ومتابعتك الدائمة للصفحه والمدونه باستمرار ،، موفقين ديما ان شاء الله

      حذف
  4. احيك اخي علي ذالك المجهود الكبير
    انا اول مرة اشوف المداونة بتعتك
    اكتشفتها عن طريق تراكر
    arabicsource.net
    واضح انهم يسرقو الافلام منك لان حملت افلام كتيير واكتشفت في فيلم التيتل بتاعة مكتوب علية المداونة بتعتك وكويس جدا لاني عرفت اوصل للمصدر الاساسي وبالتوفيق يا اخي ومتخليش حد ولا كلام حد ياثر فيك ابدا انت مميز جدااا وشكرا جزيلا لك علي تعبك اخوك مهندس ابراهيم كامل صاحب مداونة كلاسيكو كمبيوتر

    ردحذف
    الردود
    1. منور المدونة والصفحة ياباش مهندس ،، اولا أحب أشكرك جدا على ردّك الأكثر من رائع ،، ثانيا تراكر المصدر العربي كل الافلام اللى فيه مرفوعه من خلالنا احنا وصاحب التراكر اخ عزيز علينا وتفضل مشكورا برفع الافلام عنده بالطريقه اللي تناسبنا احنا بدون شروط او قيود ،، ف احنا بنرفع هنا وفى التراكر ،، وان شاء الله ديما ربنا يجعلنا عند حسن ظنكم ان شاء الله
      موفقين دوما ان شاء الله

      حذف
    2. منور اخى الكريم بس المصدر العربى للوسائط انا ادارى فيه وانا اللى برفع arabicsource.net

      حذف
  5. بمجرد ما دخلت المدونة وشفت الشغل بتاعك واسلوبك فى الحلقات والتنسيق والجودة الراااااااااائعة اللى كنت بعشقها واللى كنت طول عمرك حصرى ومتميز فيها

    قولت هوووووو مفيش غيره Mohamed Salah معاك محمود ريان من الديفيدى سابقاً

    ممتخيليش ليييييييك وحشة ولأعمالك اللى بحبها ادا ايييييييييييه !!!!!!!

    ردحذف
    الردود
    1. منور يا جميل بس انا مش محمد انا Rosum

      حذف
  6. انا دائماً اردت التعليق على اعمالك الرائعة انت ما بتعرف قد ايش الأعمال هذي تعيد لي الذكريات والأيام الجميلة , اشاركها مع اخواني الصغار مع الدبلجة الأصلية والرائعة المصرية , متابعك من السعودية واعتقد حتى لو شكرتك ما بيكفي المجهود الرائع , اما بخصوص الموضوع لا عليك شهادتك كبيره عن متابعينك واتشرف اكون منهم , جزيل الشكر

    ردحذف